همانطور که میدانید رنگ کفپوش اپوکسی برای منزل خود انتخاب می کنید صد در صد بر تمامی وسایل و نمای منزل تاتیر دارد پس انتخاب یک کفپوش  شیک ، زیبا ، مناسب و … تاثیر فراوانی به زیبایی داخل منزل شما خواهد داشت و به همین دلیل است که رنگ داخلی منزل شما و تمامی عوامل داخل خانه وابسطه به آن است و انتخاب کمی برای شما مشکل می شود. رنگ سقف و دیوار ها نیز اثر فراوانی بر روی روحیات شما از فضای داخلی خانه می شود و رنگ داخلی منزل شما یا همان رنگ کف ، دیوار و سقف ها باعث می شود که یک اتاق و یا سالن خانه شما کوچک تر و بزرگتر ، پهن تر و باریک تر، بلند تر یا عمیق تر نشان داده شود.

توصیه های ایمنی کفپوش اپوکسی برای منزل

با توجه به موضوعی که در بالا ذکر کردیم حتما کفپوش اپوکسی برای منزل (کف ، دیوار ، سقف ) به نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. اتاقتان را بهتر است باکفپوش اپوکسی روشن و دیوار هایی با رنگ هایی ملایم انتخاب کنید تا اتاق را بزرگ تر نشان دهید ولی سعی کنید که در کل  فضای خانه از رنگ های روشن استفاده نکنید زیرا خانه را بسیار بی روح ، سرد و بسیار ساده نشان خواهد داد.
  2. و اگر تمامی دیوار های خانه از رنگ های تیره استفاده شود و کفپوش منزلتان روشن باشد خطوط بین دیوار و کف بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و زیبایی خانه گرفته می شود.
  3. برای این که خانه تان را به صورت بلند و باریک تر نشان دهید سقف و کف را روشن و دیوار ها را تیره رنگ ، انتخاب کنید.
  4. برای پهن تر کردن خانهکفپوش اپوکسی برای منزل را تیره ، سقف و دیوار ها را روشن تر انتخاب کنید.
  5. توصیه می شود هیچ وقتکفپوش اپوکسی را روشن و رنگ دیوار و سقف را تیره انتخاب نکنید زیرا باعث می شود حس کنید در زیر زمین و مکانی بسته قرار دارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *