همانطور که از عنوان این مقاله پیداست ، کفپوشی است که برای پاسیو ، بالکن ، حیاط کوچک و محیط هایی که در کنار خانه و ویلایتان به صورت سرباز و حالتی که آفتاب به این مکان بتابد و طوری که نورگیر باشد پس حتما لازم است کفپوش اپوکسی پاسیو را باید در برابر نور آفتاب ، باران و عوامل محیطی دیگر مقاوم کرد . برای  کفپوش اپوکسی پاسیو , بالکن و محیط هایی قبیل آن استفاده کرد و پیشنهاد می شود رنگ آن را روشن و شفاف انتخاب نمایید تا  بزرگ تر و زیباتر به نظر بیاید.

همچنین نورگیری بهتر برای فضای داخلی باشد ، کفپوش اپوکسی پاسیو باید نسبت به آب نیز مقاوم باشد زیرا معمولا پاسیو را زیاد شست و شو می کنند ضمنا از کاشت درخت در این مکان جدا خودداری کنید  یا اگر در پاسیو خود درخت کاشتید امکان اعمال کفپوش اپوکسی نیست زیرا ریشه های درخت و خاک زیر آن ، مانع اجرای کفپوش اپوکسی پاسیو می شوند و همچنین مواد شیمیایی کفپوش اپوکسی نیز متقابلا ، باعث از بین رفتن و رشد نکردن درخت  خواهد شد .

-کفپوش اپوکسی پاسیو چیست ؟

حال برای شما مشتری عزیز این سوال پیش می آید که پاسیو شما دارای حفره ای برای خروج آب بوده ، بر روی این محل چگونه می توان کفپوش اپوکسی پاسیو را اعمال کرد ؟ جواب بسیار ساده است ، اول قبل از اقدام برای اجرای کفپوش اپوکسی پاسیو ، باید کف آن را هم تراز کنیم چون از یک طرف به دلیل وجود حفره بر روی سطح پاسیو ، کف به صورت شیب دار ساخته شده است.

در صورت وجود شیب نمی توان اعمال سازی کرد ابتدا کفپوش قبلی را که از هر جنسی بوده ، به طور مثال سرامیک ، موزاییک و یا حتی کفپوش های  شکسته شده قبل را به صورت کامل از سطح جدا می کنیم و کل سطح را صاف کرده و بدون هیچ گونه درز و پستی و بلندی درست کرده و پس از آن اقدام به اجرای کفپوش اپوکسی پاسیو می نماییم تا علاوه بر زیبایی بیشتر ، طول عمر کفپوش را تضمین کرده و از هرگونه شکستگی و ترک در نزدیکی حفره یا  چاله خروج آب جلوگیری کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *